Компанії потрібен Бухгалтер ЗЕД.
Обов’язки:
Ведення бухгалтерського обліку зовнішньоекономічної діяльності (імпорт/експорт):
- ведення договорів (імпорт/експорт) щодо постачання обладнання, запчастин, матеріалів, сировини для власного виробництва;
- Оформлення первинної документації з імпорту/експорту товарів, послуг;
- Контроль та перевірка імпортної/експортної документації;
- Відображення в обліку імпорту/експорту товарів, послуг;
- Розрахунок собівартості імпортної продукції;
- Робота із системами клієнт-банк, інтернет-банкінг;
- Робота з бухгалтерськими програмами: 1С, МеDoc;
- Підготовка та складання звітності (про операції імпорту/експорту);
- Підготовка та складання внутрішньої звітності для керівництва;
- Контроль фінансових потоків в частині імпорту/експорту та проведення звірки з контрагентами.
Вимоги:
- Вища профільна освіта;
- Досвід бухгалтерського оформлення зовнішньоекономічних операцій більше 3 років;
- Упевнений користувач ПК: MS Office (Excel, Word), ERP-системи (володіння 1С/Navision/BAS або ін.), “M.E.Doc”, “Liga закон”, Клієнт-Банк.
Заробітна плата: 18000 грн.
Умови роботи:
- П’ятиденка, з 9.00-18.00;
- Офіс-центр міста.
Контакти : менеджер з підбору персоналу Вікторія, тел: 067 486 31 02, електронна пошта: hr@hrbright.com.ua