Компанії потрібно Керуючий комплексом будинків
Потрібний досвід:
- в управлінні фінансами, маркетинговими комунікаціями та експлуатації житлового фонду обсягом від 1000 мешканців;
- у стратегічному розвитку бізнесу з управління зданими в експлуатацію будинками від імені компанії-забудовника;
Обов’язки:
- Управління об’єктами забудовника після здачі в експлуатацію;
- Організація надання високоякісних послуг з управління та експлуатації об’єкту житлової нерухомості преміум-класу;
- Створення робочого бізнес-плану та план-фактний аналіз;
- Керівництво командою (інженер, техніки, охорона, клінінг);
- Операційний супровід: організація та контроль роботи допоміжних служб (підрядники, вивіз сміття тощо);
- Планування та звітність про діяльність, роботи, ремонти і т.д.;
- Вміння навчати, контролювати та мотивувати персонал, в т.ч. навчання співробітників та запровадження корпоративних стандартів з лояльної взаємодії з жителями;
- Розробка та впровадження нових послуг для власників житла, організація та проведення різних заходів та свят для мешканців (разом з директором з маркетингу);
- Формування та підтримання позитивного іміджу компанії;
- Вибудовування відносин із власниками приміщень та мешканцями (за потребою відповіді на скарги, особисті зустрічі тощо).
Заробітня плата – 40 000 грн.
Вимоги:
- Досвід роботи на аналогічній позиції від 3-х років;
- Високий рівень відповідальності;
- Високі комунікативні навички (спілкування з власниками житла, держ.органами, підрядниками тощо);
- Стресостійкість.
Контакти: менеджер з підбору персоналу Світлана, тел: 067 483 19 53, електронна пошта: hr@hrbright.com.ua