Компанії потрібно Бухгалтер з роботи з первинними документами (ЗЕД)
Обов’язки:
- Контроль та коригування проектів документів — контрактів, додатків до них, специфікацій.
- Контроль правильності оформлення та коригування документів, що супроводжують угоди щодо ЗЕД (відповідність термінів, номерів документів, найменування продукції, реквізитів сторін тощо).
- Контроль проведення та супровід банківських платежів.
Вимоги:
- Досвід роботи з контрактами з ЗЕД (уміння їх читати, розуміння умов та вимог щодо контракту).
- Розуміння умов постачання та оплати за контрактами ЗЕД.
- Розуміння вимог щодо оформлення документів, що супроводжують угоди щодо ЗЕД.
- Англійська (письмовий) — вище за середню.
- Впевнений користувач MS Office.
- Впевнений користувач оргтехніки.
- Відповідальність, скрупульозність, педантичність.
Заробітна плата: 20 000 грн.
Умови роботи:
- п’ятиденка, повний день, робота в офісі у центрі міста.
- оформлення на роботу — згідно з чинним законодавством.
Контакти : менеджер з підбору персоналу Вікторія, тел: 067 486 31 02, електронна пошта: hr@hrbright.com.ua